Om Din Køreskole

Din Køreskole har eksisteret siden 1993. Køreskolen er altså en af Aarhus’ ældste. Sommeren 2015 er skolen flyttet i større og lysere lokaler ikke langt fra Harald Jensens Plads.

Din Køreskole drives og ejes af Lasse, Lars, Søren og Henrik. Vi er enige om, at god solid undervisning samt god service er det, som vi lægger vægt på. Vores mål er altid, at du forlader køreskolen som en dygtig og ansvarsbevidst bilist.

Yderligere er det vigtigt for os, at du har været glad og tilfreds med den undervisning og service, du har modtaget. Ja vores mål er faktisk, at du bliver så tilfreds, at du gider skrive en anbefaling 😊

På skolen vil du også møde andre kørelærere. Vi garanterer, at alle kørelærere, der er tilknyttet Din Køreskole, har samme høje faglige niveau. Du er derfor i trygge hænder ligegyldig, hvilken kørelærer du vælger/får.

Kørelærere hos Din Køreskole

Henrik Sørensen

Kørelærer siden 2007
Gift med Jane