Hvorfor os?

Her er 10 gode grunde til, at du skal vælge os, så vi også kan blive DIN KØRESKOLE.

• Rigtig teoriundervisning

Vi tilbyder ikke PC-undervisning, da vi har gode resultater med rigtig teoriundervisning. Her er der mulighed for dialog og spørgsmål. Og så giver rigtig teoriundervisning også mulighed for, at vi kan lægge vægt på det, VI ved er vigtigt.

• Rutinerede og engagerede kørelærere

Vi har i gennemsnit over 10 års erfaring. Vi er ikke en kørekortfabrik, så vi tager ikke flere elever, end vi kan give alle den samme gode og engagerede undervisning.

• Samme kørelærer gennem hele forløbets

Du kører alle køretimer med den samme kørelærer og i samme bil. Du kan selvfølgelig skifte kørelærer, hvis kemien ikke er på plads.

• Planlægning af forløbet sammen med dig

Nogle køreskoler reklamerer med, at “du vælger selv farten”. Vores erfaring er dog, at et godt og sammenhængende forløb i sidste ende giver det bedste og billigste kørekort.

• Høj beståelsesprocent

Beståelsesprocenten i Aarhus er 60. Vores ligger over 90 % ved teoriprøverne og over 80 % ved køreprøverne.

• Hyggelig køreskole med god stemning

Vi lægger vægt på høj faglighed, men der er selvfølgelig også plads til smil og grin.

• Kørsel udenfor skoletid/arbejde

Vi gør alt, hvad vi kan for at planlægge dine køretimer, så du får mindst muligt fravær. Vi kan dog ikke garantere, at enkelte køretimer ikke kommer til at ligge i skoletiden.

• God pris

Vi er ikke den køreskole med den billigste pakkepris, men vi er sikre på, at vi kan konkurrere på den samlede pris. I sidste ende vil et godt planlagt forløb med god undervisning give den laveste pris.

• Kørekort på mellem 2 og 3 måneder

De fleste er igennem hele forløbet på mellem 2 og 3 måneder. Skal du have mange ekstra køretimer, eller dumper du en af dine prøver, vil det typisk tage mere end 3 måneder.

• Glade og tilfredse elever

Vi er den køreskole i Aarhus med flest anbefalinger på Facebook, og det er vi stolte af.